Wat zijn de verschillen tussen de eerste en de tweede & derde editie?

We hebben een aantal veranderingen doorgevoerd, maar we hebben de derde editie vooral nóg rijker en uitdagender gemaakt. De verschillen op een rij:

  • We organiseren bewust meer tussentijdse interactie tussen de deelnemende teams.
  • We verrijken het 9+ Expert Team dat de teams binnen de NL9+ CX Business Challenge ondersteuning biedt met twee kijklenzen. Naast CX-praktijkexperts, hoogleraren, Joe Pine en Altuïtion zullen nu ook vanuit reputatie & branding en vanuit leiderschap & strategie topexperts een actieve bijdrage leveren aan de challenge van jouw team.
  • De startperiode is in maart/april 2021. Jij bepaalt zelf met welke intensiteit je aan deze Challenge werkt. Het is wel de bedoeling dat je jouw Challenge met het team in juli 2021 afrondt. 
  • ​Nieuw is ook de Challenge Strippenkaart voor deelnemende teams. Voorbeelden van kaarten die je in kunt zetten zijn:
    • ‘bedrijfsbezoek bij één van de andere Challengedeelnemers om van elkaar te leren (How do you do it?)
    • Ronde Tafel-sessie specifiek over jouw challenge: ga het gesprek aan met experts en/of andere deelnemers;
    • Analysesessie met consultants op basis van bestaande inputlijnen binnen de organisatie;
    • Online Brainstormsessie met een door jou geselecteerd gezelschap, gefaciliteerd door Altuïtion.