Wat waren de challenges van de deelnemers uit de eerste editie?



Hoe kunnen wij er bewust voor zorgen dat, dat wat verzekerden aan ons waarderen, terugkomt in onze klantreizen?


 


Het verschil maken van uit klantbeleving in een markt waar de klanten geen verschillen meer zien tussen de grote spelers.
 


Hoe komen we tot klantvriendelijke brieven die juridisch juist zijn en waarin de merkankers als uitgangspunt dienen, waarbij we als organisatie van buiten-naar-binnen denken en werken om tot een verbeterde klantbeleving te komen?

 




Hoe zorgen we ervoor dat de facilitaire samenwerkingsinnovatie FM Coalitie een merkversterkende, overtuigende dienstverlening wordt waardoor klanten, vanuit alle branches waarin we werken, de propositie op grote schaal gaan omarmen?


 




Hoe zorgen we voor een goede emotionele en/of functionele closed feedbackloop voor de belangrijkste touchpoints in de student journeys?




 


Nieuwe propositie en merkverhaal vanuit klantbeleving in de markt brengen.

 




Hoe creëren we een comfortabele omgeving om enthousiaste medewerkers de ruimte te geven om voor de klant te willen en te blijven verbeteren?



 


Beleving van de relatie met ziekenhuizen centraal stellen in de dienstverlening nu er steeds meer initiatieven zijn die kinderen aan het bed als doelgroep hebben.