De NL9+ CX Business Challenge wordt georganiseerd, begeleid en gehost door Altuïtion. En er wordt samengewerkt met topwetenschappers en topprofessionals die hun sporen op het gebied van Customer Experience hebben verdiend. Niemand minder dan Joe Pine, ruim 20 jaar geleden met zijn boek de founder van ‘The Experience Economy’ en daarmee de grondlegger van Customer Experience, zal ook op diverse momenten in het traject waardevolle bijdragen leveren. Wetenschappers, CX-praktijkexperts, Reputatie- & Branding-specialisten, Leiderschap- & Strategie-expert Aad Veenman, specialisten van Altuïtion en Joe Pine vormen samen het 9+ Expert Team dat de deelnemende teams bijstaat. Zo worden de probleemstelling en de concept-pitch van deelnemende teams vanuit al deze zes (!) perspectieven geanalyseerd en verrijkt! Op basis van de rijke feedback kan het team haar Challenge en de oplossingen inhoudelijk finaliseren.
B. Joseph Pine II
Auteur The Experience Economy
Anouk Vastert
Global Lead Customer Experience
Philips Services
Prof. dr. Mirella Kleijnen
Professor Customer Experience Management
VU Amsterdam
Marjolein Mens
Manager Customer Experience & Quality Management
TUI
Erik Vercouteren
Voormalig Executive Vice President Customer Experience
KPN
Ed Zelissen
Voormalig Manager Customer Experience Program Management, VodafoneZiggo
Berend-Jan Rietveld
Service Excellence Professional 2018
Dr. Ir. Aad Veenman
Voormalig president-directeur NS en o.a.
Voorzitter Raad van Commissarissen Achmea
Peter Stroink
Reputatie en Communicatie,
Advies & Interim Management
Berry Veldhoen
Directeur CX Consultancybureau
Altuïtion
Wilfred Achthoven
Directeur CX Consultancybureau
Altuïtion
Stephan van Slooten
Partner CX Consultancybureau
Altuïtion